1
opssrah
eror
  • 2005/11/10 8:52

• opssrah

• Just popping in

• Since: 2005/11/10

when i log out my nick.. i see this in down the footer.. so how to remove it ?

Notice [PHP]: Use of undefined constant _MI_FORM_DHTML - assumed '_MI_FORM_DHTML' in file c:\appserv\www\portal\modules\newbb\xoops_version.php line 221
Notice [PHP]: Use of undefined constant _MI_FORM_COMPACT - assumed '_MI_FORM_COMPACT' in file c:\appserv\www\portal\modules\newbb\xoops_version.php line 222
Notice [PHP]: Use of undefined constant _MI_FORM_SPAW - assumed '_MI_FORM_SPAW' in file c:\appserv\www\portal\modules\newbb\xoops_version.php line 223
Notice [PHP]: Use of undefined constant _MI_FORM_HTMLAREA - assumed '_MI_FORM_HTMLAREA' in file c:\appserv\www\portal\modules\newbb\xoops_version.php line 224
Notice [PHP]: Use of undefined constant _MI_FORM_KOIVI - assumed '_MI_FORM_KOIVI' in file c:\appserv\www\portal\modules\newbb\xoops_version.php line 225
Notice [PHP]: Use of undefined constant _MI_FORM_TINYMCE - assumed '_MI_FORM_TINYMCE' in file c:\appserv\www\portal\modules\newbb\xoops_version.php line 226
Notice [PHP]: Use of undefined constant _MI_FORM_FCK - assumed '_MI_FORM_FCK' in file c:\appserv\www\portal\modules\newbb\xoops_version.php line 227
Notice [PHP]: Use of undefined constant _MI_SUBFORUM_EXPAND - assumed '_MI_SUBFORUM_EXPAND' in file c:\appserv\www\portal\modules\newbb\xoops_version.php line 237
Notice [PHP]: Use of undefined constant _MI_SUBFORUM_COLLAPSE - assumed '_MI_SUBFORUM_COLLAPSE' in file c:\appserv\www\portal\modules\newbb\xoops_version.php line 238
Notice [PHP]: Use of undefined constant _MI_SUBFORUM_HIDDEN - assumed '_MI_SUBFORUM_HIDDEN' in file c:\appserv\www\portal\modules\newbb\xoops_version.php line 239
Notice [PHP]: Use of undefined constant _MI_AUTO - assumed '_MI_AUTO' in file c:\appserv\www\portal\modules\newbb\xoops_version.php line 314
Notice [PHP]: Use of undefined constant _MI_MAGICK - assumed '_MI_MAGICK' in file c:\appserv\www\portal\modules\newbb\xoops_version.php line 314
Notice [PHP]: Use of undefined constant _MI_NETPBM - assumed '_MI_NETPBM' in file c:\appserv\www\portal\modules\newbb\xoops_version.php line 314
Notice [PHP]: Use of undefined constant _MI_GD1 - assumed '_MI_GD1' in file c:\appserv\www\portal\modules\newbb\xoops_version.php line 314
Notice [PHP]: Use of undefined constant _MI_GD2 - assumed '_MI_GD2' in file c:\appserv\www\portal\modules\newbb\xoops_version.php line 314
Notice [PHP]: Use of undefined constant _MI_SPL_DISABLE - assumed '_MI_SPL_DISABLE' in file c:\appserv\www\portal\modules\newbb\xoops_version.php line 605
Notice [PHP]: Use of undefined constant _MI_SPL_ANYONE - assumed '_MI_SPL_ANYONE' in file c:\appserv\www\portal\modules\newbb\xoops_version.php line 605
Notice [PHP]: Use of undefined constant _MI_SPL_MEMBER - assumed '_MI_SPL_MEMBER' in file c:\appserv\www\portal\modules\newbb\xoops_version.php line 605
Notice [PHP]: Use of undefined constant _MI_SPL_MODERATOR - assumed '_MI_SPL_MODERATOR' in file c:\appserv\www\portal\modules\newbb\xoops_version.php line 605
Notice [PHP]: Use of undefined constant _MI_SPL_ADMIN - assumed '_MI_SPL_ADMIN' in file c:\appserv\www\portal\modules\newbb\xoops_version.php line 605
Notice [PHP]: Use of undefined constant _MI_SUBJECT_PREFIX_DEFAULT - assumed '_MI_SUBJECT_PREFIX_DEFAULT' in file c:\appserv\www\portal\modules\newbb\xoops_version.php line 613

2
JMorris
Re: eror
  • 2005/11/10 11:27

• JMorris

• XOOPS is my life!

• Since: 2004/4/11

All you need to do is turn off PHP Debug and those messages will go away. They are nothing to be concerned with.

For future reference, please search the site first, as this question has been aswered a lot lately.

Best Regards,

James
Insanity can be defined as "doing the same thing over and over and expecting different results."

Stupidity is not a crime. Therefore, you are free to go.

Login

Who's Online

419 user(s) are online (42 user(s) are browsing Support Forums)

Members: 0

Guests: 419

more...

Donat-O-Meter

Stats
Goal: $100.00
Due Date: Nov 30
Gross Amount: $0.00
Net Balance: $0.00
Left to go: $100.00
Make donations with PayPal!

Latest GitHub Commits