1
metalgearxd
is possible to do this with the module weblinks??

Hello everyone

I have a question, I want the weblink module which shows the catalogs of the ads, they can be displayed elsewhere on a website but only a part, for example, last site in a website trying to show me just that


Do you think that is possible? Any ideas?


Excuse my language is to speak Spanish and I'm writing with google translator



regards

2
brutalicuss
Re: is possible to do this with the module weblinks??

You can use weblinks block for this purpose. You may set for example "latest links" or "top" or etc, and set the position as you like. If you want to be shown only one or two link, just set your prefer in block settings. You can set also, on which page to be (appears) this block.

3
metalgearxd
Re: is possible to do this with the module weblinks??

Quote:

brutalicuss wrote:
You can use weblinks block for this purpose. You may set for example "latest links" or "top" or etc, and set the position as you like. If you want to be shown only one or two link, just set your prefer in block settings. You can set also, on which page to be (appears) this block.

Hello brutalicuss, really not understanding anything, what I want is to put the top block elsewhere eg in a index.php

Do you know how could I do?


regards

4
brutalicuss
Re: is possible to do this with the module weblinks??

Its a nice picture when two guys from Spain and Bulgaria with bad english lead discussion :)
I dont understand you very well too, but as i guest you want to put category list on your top (first) page, isnt it?
There is two ways for that. You may set from your control xoops panel your site to be start with module weblinks. Other way depends from your theme.

If not, could you show this site and show exactly what and where you want to set

5
metalgearxd
Re: is possible to do this with the module weblinks??

Quote:

brutalicuss wrote:
Its a nice picture when two guys from Spain and Bulgaria with bad english lead discussion :)
I dont understand you very well too, but as i guest you want to put category list on your top (first) page, isnt it?
There is two ways for that. You may set from your control xoops panel your site to be start with module weblinks. Other way depends from your theme.

If not, could you show this site and show exactly what and where you want to set

but as that part coinfiguro xoops?

6
brutalicuss
Re: is possible to do this with the module weblinks??

Hola de nuevo. Hasta ahora yo estaba en el foro español y vi sus preguntas. Sabía que iba a ser más fácil de entender en español Disculpas, pero en realidad en Inglés orden de las palabras es muy diferente de la búlgara y española Escríbeme en español lo que quieres hacer. Pero detalle...

7
metalgearxd
Re: is possible to do this with the module weblinks??

Quote:

brutalicuss wrote:
Hola de nuevo. Hasta ahora yo estaba en el foro español y vi sus preguntas. Sabía que iba a ser más fácil de entender en español Disculpas, pero en realidad en Inglés orden de las palabras es muy diferente de la búlgara y española Escríbeme en español lo que quieres hacer. Pero detalle...


Aok , bien , pero sabes hablar español o usas traductor?

Bueno amigo lo que deseo es que el modulo de weblinks , ponerlo en otro lado del sitio web por ejemplo weblink esta en esta direccion :http://nnnnnnnnnnn.com/directorio/htdocs/module/weblinks

y yo lo quiero poner solo una parte por ejemplo la seccion del lista de anuncios o directorio , ponerlo en otro lugar como en la pagina principal , index.php ohttp://nnnnnnnnnnn.com , preguntaba si es posible


Saludos

8
brutalicuss
Re: is possible to do this with the module weblinks??

No, traductor, por supuesto. Pero es más fácil debido a que el orden de las palabras es similar - Búlgaro / Español :)
Esta vez creo que entiendo lo que quieres. Es muy fácil. En el menú, vaya a la administración: system/blocks. A continuación, seleccione el módulo "weblinks". Usted verá un bloque - "web links category list" Este bloque puede ponerlo donde quieras en su sitio. En la página principal, también. Se muestra la lista de todas las categorías.
Sin embargo, si desea mostrar sólo una parte de la lista de categorías, ahora cada vez más complicado. Usted puede cambiar el archivo - "weblinks_block_catlist" se encuentra en: /modules/weblinks/templates/blocks/
¿Es eso lo que quieres hacer?

Lo mismo que cuando se quiere poner su enlace en la página principal o en otro lugar, siempre que sea tiene que utilizar estos bloques - system/blocks - weblinks. Hay varios tipos, debe comprobar

9
metalgearxd
Re: is possible to do this with the module weblinks??

Quote:

brutalicuss wrote:
No, traductor, por supuesto. Pero es más fácil debido a que el orden de las palabras es similar - Búlgaro / Español :)
Esta vez creo que entiendo lo que quieres. Es muy fácil. En el menú, vaya a la administración: system/blocks. A continuación, seleccione el módulo "weblinks". Usted verá un bloque - "web links category list" Este bloque puede ponerlo donde quieras en su sitio. En la página principal, también. Se muestra la lista de todas las categorías.
Sin embargo, si desea mostrar sólo una parte de la lista de categorías, ahora cada vez más complicado. Usted puede cambiar el archivo - "weblinks_block_catlist" se encuentra en: /modules/weblinks/templates/blocks/
¿Es eso lo que quieres hacer?

Lo mismo que cuando se quiere poner su enlace en la página principal o en otro lugar, siempre que sea tiene que utilizar estos bloques - system/blocks - weblinks. Hay varios tipos, debe comprobar




Hola , Gracias entendi lo primero pero como dices : ponerlo en cualquier parte del sitio no es asi , puedes ponerlo en el xoops index.php pero no en cualquier lado ya que son bloques que estan en el index del xoops


lo que quiero es lo segundo , la verdad no te entendi , que hago con el archivo weblinks_block_catlist , lo puedo mover en cualquier lado?



Saludos

10
Mamba
Re: is possible to do this with the module weblinks??
  • 2013/8/8 1:47

  • Mamba

  • Moderator

  • Posts: 11366

  • Since: 2004/4/23


Sorry guys, but this forum is in English
We are trying to make sure that we use one language on each Website, so when people do search, they can benefit from it, instead of getting responses in a language they don't know.

For conversations in Spanish, please go to XOOPS Spain
Support XOOPS => DONATE
Use 2.5.10 | Docs | Modules | Bugs

Login

Who's Online

245 user(s) are online (144 user(s) are browsing Support Forums)


Members: 0


Guests: 245


more...

Donat-O-Meter

Stats
Goal: $100.00
Due Date: Mar 31
Gross Amount: $0.00
Net Balance: $0.00
Left to go: $100.00
Make donations with PayPal!

Latest GitHub Commits